STAY FIT // Levertijd onveranderd - Voor 22:00 besteld, morgen in huis // STAY HEALTHY

STAY FIT!  

ONZE LEVERTIJDEN ZIJN ONVERANDERD VÓÓR 22:00 BESTELD, MORGEN IN HUIS

STAY FIT!  

ONZE LEVERTIJDEN ZIJN ONVERANDERD

VÓÓR 22:00 BESTELD, MORGEN IN HUIS

Veelgestelde vragen
Bestellen van interclubkledij
Hoe kan ik mijn teamkledijpakket bestellen?
Je kunt jouw teamkledij online bestellen met behulp van onze teamkledijmodule. Bestellen doe je in 3 stappen.
Stap 1 - Het selecteren van het gewenste pakket.
Stap 2 - Het selecteren van maten en aantallen.
Stap 3 - Het afronden van jouw bestelling en de betaling.

Ervaar je problemen met het bestelling van de teamkleding? Neem dan contact op met onze klantenservice via 03-6631454 of teamkleding@tennisdirect.be
Kan ik een eigen pakket samenstellen?
Uiteraard. Persoonlijke wensen kun je kenbaar maken per mail, telefonisch of via het offerteformulier in onze teamkledijmodule.
Offerte opvragen
Je kunt in de teamkledijmodule ook eenvoudig een offerte opvragen. Klik op de knop offerte aanvragen op de overzichtspagina bij het door jouw gewenste pakket of vraag een offerte aan op de maatselectiepagina.

Als je de maten van je teamgenoten nog niet weet, kun je willekeurige maten invullen.
Betaalmethodes
Hoe kan ik de teamkledij betalen?
Bij TennisDirect kun je op verschillende manieren jouw order betalen:
- iDeal
- CreditCard
- Paypal
- Maestro
- Bancontact/Mister Cash
Is het mogelijk om een teampakket te verdelen over meerdere rekeningen?
Doordat jouw teampakket in één keer gefactureerd en verzonden wordt, kunnen we met speciale prijzen rekenen. Het is niet mogelijk om jouw teamkledij te splitsen op meerdere facturen.
Zit er een BTW factuur bij het pakket?
Je ontvangt van ons de factuur per e-mail wanneer de complete order is uitgeleverd. De BTW wordt apart vermeld op de factuur.
Retourneren
Kan ik de teamkledij ruilen?
Ruilen van de teamkledij is uiteraard mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice en zij helpen je graag verder. Tevens kun je de artikelen omruilen of terugbrengen in onze winkels.
Niet tevreden over de teamkledij?
Kopen zonder risico! Ben je niet tevreden over de aangeschafte teamkledij? Dan kun je deze gratis aan ons retourneren binnen 14 dagen. Wij crediteren het factuurbedrag en de betaling wordt meteen teruggestort zodra we de retourzending hebben ontvangen.
Kan ik een passet ontvangen?
Het is niet mogelijk een passet aan te vragen, dit om er zeker van te zijn dat jouw bestelling snel en volledig kan worden verzonden. De verzending en retournering van teamkledij is geheel kosteloos.
Bedrukken
Kan ik de teamkledij laten bedrukken via TennisDirect?
Het is niet mogelijk de teamkledij via TennisDirect te laten bedrukken. Het is namelijk handiger en voordeliger dit via een locale drukker te regelen.
Is de teamkledij altijd te bedrukken?
Alle door TennisDirect aangeboden teamkledij is goed te bedrukken.
Extra korting met bedrukking van TennisDirect logo?
Er zijn geen mogelijkheden voor teamsponsoring met opdruk van TennisDirect logo.
Leveren
Als ik besteld heb, wanneer krijg ik de kledij dan?
Indien de kledij op voorraad is en de bestelling vóór 22:00 uur geplaatst is, worden de artikelen dezelfde dag nog opgestuurd. Bij het bestellen zie je bij niet voorradige artikelen wat de verwachte leverdatum is van dit artikel.
Korting
Wat is de korting als ik een teampakket bestel?
TennisDirect biedt standaard 10% korting op de adviesprijs. Bij teamkledijbestellingen ontvang je nog eens extra korting:
Vanaf €300,- ontvang je 10% extra korting op de TennisDirect prijs.
Vanaf €1000,- ontvang je 15% extra korting op de TennisDirect prijs.
Geldt dezelfde korting ook op extra artikelen naast de teamkledij?
Sale artikelen zijn uitgesloten voor de teamkorting. Daarnaast wordt de korting gerekend voor alle overige artikelen uit onze kledingcategorie.