STAY FIT // Levertijd onveranderd - Voor 22:00 besteld, morgen in huis // STAY HEALTHY

STAY FIT!  

ONZE LEVERTIJDEN ZIJN ONVERANDERD VÓÓR 22:00 BESTELD, MORGEN IN HUIS

STAY FIT!  

ONZE LEVERTIJDEN ZIJN ONVERANDERD

VÓÓR 22:00 BESTELD, MORGEN IN HUIS

Waarmee kunnen we je helpen?

Bel: 03-6631454

Op werkdagen geopend van 09:00 - 21:00 uur
Op zaterdagen geopend van 10:00 - 16:00 uur

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik de bestelde artikelen verwachten?
Op werkdagen voor 22:00 uur besteld? En zijn alle artikelen voorradig? Dan kun je het pakketje de volgende dag verwachten. Zodra je bestelling gereed is voor verzending, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace link. Via deze link kan je de zending volgen. Wanneer een order artikelen bevat die niet voorradig zijn, zullen we de order eerst compleet maken, alvorens deze te versturen.

Mocht je de reeds voorradige artikelen alvast willen ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 03-6631454. Houd hierbij klant- en/of ordernummer bij de hand!
Wat gebeurt er als ik op het aflevermoment niet thuis ben?
Wanneer je niet thuis bent op het aflevermoment, proberen de bezorgers het pakket bij de buren af te leveren. Via een notificatie in je brievenbus zie je waar het pakket is afgeleverd. In enkele gevallen komt de chauffeur de volgende dag nogmaals langs voor een 2e poging. Als je dan afwezig bent, wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeleverd, waar je deze op een later moment af kunt halen.
Hoe kan ik een artikel/bestelling retourneren?
In het ontvangen pakket zit een retourformulier. Dit retourformulier bevat een retoursticker. Plak deze op de doos en geef het pakketje af bij een UPS Access Point. Deze retourservice is uiteraard kosteloos voor onze klanten.

Zoek hier naar UPS Access Point bij u in de buurt.

Hoe kan ik een artikel omruilen?
Neem contact op met onze klantenservice via 03-6631454. Houd jouw klant- en/of ordernummer bij de hand en geef aan dat je een omruiling wilt doen. Wij reserveren de door jou gewenste artikelen en sturen deze direct op zodra we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen. Uiteraard is deze service voor onze klanten kosteloos!
Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?
Vraag een nieuw retourlabel op via onze klantenservice. Wij versturen een nieuw retourformulier op per mail. Plaats vervolgens het retourlabel op je retourzending, zodat je deze kosteloos kunt afgeven bij een UPS Access Point.
Ik heb een klacht over een artikel, hoe kan ik aanspraak maken?
Wanneer je denkt recht te hebben op garantie/vergoeding voor de door jou bestelde artikelen, kun je ons klachtenformulier invullen.

Klik hier voor het klachtenformulier.

We nemen vervolgens binnen 2 werkdagen contact met je op voor de verdere afhandeling van je klacht. Alleen volledig ingevulde klachtenformulieren worden in behandeling genomen.
Wat gebeurt er met mijn waardebon bij een retourzending?
Het bedrag dat je van ons terugkrijgt wordt teruggestort op je rekening of creditcard. Als je (deels) met een waardebon hebt betaald, maken wij een nieuwe waardeboncode voor je aan. Deze nieuwe code kan je terugvinden in de factuur die per mail naar je wordt verstuurd. De code van de oorspronkelijke waardebon is niet langer geldig.

Deskundig Advies

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur & op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.
  • Bel: 03-6631454
  • Direct antwoord
  • Stel je vraag via e-mail
  • antwoord binnen 4 uur
  • Stel je vraag via facebook
  • antwoord binnen 4 uur